Kdysi noblesní vilu opouští poslední z úředně dosazených nájemníků. Zatímco stará majitelka by ráda rodinné sídlo zrenovovala, její syn má jiné představy. Minimalistický film inklinuje k poetické výpovědi. Černobílá, asketicky věcná kamera se upíná k hlavní hrdince, kterou znamenitě ztvárnila legendární polská herečka – třiadevadesátiletá Danuta Szaflarská.