Kytara
Debutující Amy Redfordová režíruje vynikající Saffron Burrowsovou v působivém dramatu mladé ženy, náhle konfrontované s vlastní smrtelností. S perspektivou méně než dvou měsíců života se vážně nemocná třicátnice Melody odhodlá splnit si své dosud nezrealizované sny. Skutečnou událost scenáristicky zpracoval undergroundový filmař Amos Poe.
Jednoho rána se třicátnice Melody dozvídá, že trpí nevyléčitelnou formou rakoviny. Vzápětí přichází o práci a její přítel dává jejich skomírajícímu vztahu ránu z milosti. S perspektivou méně než dvou měsíců života a nemajíc co ztratit, rozhodne se Melody splnit si všechna dosud nashromážděná přání. Pronajímá si obří loft, rozjíždí nekonečný flám a ve chvilkách intimního osamění se učí hrát na elektrickou kytaru, největší ze snů, jímž se vrací do svého dětství. Scénář k působivému dramatu, který je režijním debutem herečky Amy Redfordové, napsal podle skutečného příběhu undergroundový filmař Amos Poe, tvůrce slavného dokumentu The Blank Generation. Talentované filmařce se podařilo s odzbrojující citlivostí zachytit duševní stav mladé ženy konfrontované s vlastní smrtelností a její postupné nalézání dosud skryté vnitřní síly. Ve snímku, jenž se stal jedním z diváckých hitů letošního festivalu Sundance, podává vynikající herecký výkon Saffron Burrowsová, známá z filmů Slečna Julie či Ztráta sexuální nevinnosti.