Nadine
Dvaačtyřicetiletá Nadine je ctižádostivá, nezávislá a v práci úspěšná moderní žena. Žije ale sama a nemá děti. V jejím těle již několik let varovně tikají biologické hodiny, které ji nakonec vyprovokují k impulzivnímu činu: poté, co v supermarketu potká bývalého přítele, unese jeho sedmiměsíční dítě.
Dvaačtyřicetiletá Nadine je ctižádostivá, nezávislá a v práci úspěšná žena, která dříve často střídala milence. Nyní ale žije sama a je bezdětná. V jejím těle už několik let varovně tikají biologické hodiny, které ji vyprovokují k impulzivnímu činu: poté, co v supermarketu potká bývalého přítele, unese jeho sedmiměsíční dítě a ujede s ním z místa činu. Během útěku na jih Evropy se ve vzpomínkách vrací k mezním okamžikům svého života v posledních dvanácti letech. Štěstím opojenou i výčitkami svědomí zmítanou ženu záhy čeká nejtěžší rozhodnutí v životě... Druhý celovečerní film Erika de Bruyna se zamýšlí nad generací soběstačných žen, které dávají přednost kariéře před rodinou. Režisér pro větší univerzálnost svého psychologického dramatu obsadil do titulní role tři herečky, které hrdinku ztělesňují v různém věku i v různých fázích života.