Konečně spolu
April Epnerová je devětatřicetiletá newyorská učitelka, která po krachu manželského vztahu a smrti své nevlastní matky hledá novou životní rovnováhu. Najde ji s pomocí své výstřední pravé matky Bernice a sympatického otce své žákyně? Helen Huntová, držitelka Oscara za hlavní ženskou roli v komedii Lepší už to nebude (1997), debutuje jako režisérka tragikomedie podle románu Elinor Lipmanové.
April Epnerové je devětatřicet a během posledního roku měla pocit, že konečně dala svému životu řád. Manželství, o něž opírala své naděje, však nečekaně zkrachuje: Ben prohlásí, že šlo o omyl, a opustí ji. April je pronásledována neúprosným tikotem svých biologických hodin a má pocit, že ztratila šanci pořídit si vysněné dítě. Zároveň však musí řešit své vlastní „dětské“ problémy: její adoptivní matka zemře a ona je konfrontována se svou biologickou matkou, energickou a výstřední Bernice. Navíc zjišťuje, že „sex na rozloučenou“ s Benem asi nezůstal bez následků… Dokáže pod tlakem okolností najít novou životní rovnováhu? A pomůže jí v tom sympatický otec jednoho z jejích žáků, rozvedený Frank? Helen Huntová, držitelka Oscara za hlavní ženskou roli v komedii Lepší už to nebude (As Good as It Gets, 1997), debutuje jako režisérka nezávislou tragikomedií inspirovanou románovým bestsellerem Elinor Lipmanové. Hvězdně obsazený snímek, v němž herečka ztvárnila hlavní roli, získal cenu diváků na MFF v Palm Springs.