Polibek, prosím
Émilie se v Nantes během krátké služební cesty náhodou seznámí se sympatickým Gabrielem. Stráví spolu příjemný večer, žádný z nich se ovšem nechce vázat – už proto, že oba vědí, že i pouhý polibek málokdy zůstane bez následků. Šarmantní romantickou komedií stvrzuje režisér Emmanuel Mouret svou pověst „francouzského Woodyho Allena“.