Králova přízeň
Mladičká Marie Boleynová se stává oddanou milenkou krále Jindřicha VIII. Její starší a protřelejší sestra Anna se však rozhodne získat královo srdce pro sebe – a neváhá snít i o tom, že usedne po jeho boku jako královna. Ozdobami kostýmní historické romance, inspirované románem Philippy Gregoryové, jsou v rolích soupeřících sester Natalie Portmanová a Scarlett Johanssonová.
1525. Ambiciózní rodina vmanipuluje mladičkou Marii Boleynovou do vztahu se vznětlivým, přelétavým Jindřichem VIII. Panovník se však naivní, oddané milenky brzy nabaží a obrátí svou pozornost k její starší sestře Anně. Ta má ovšem vyšší ambice než jen ukojit královy choutky a porodit mu vytouženého dědice: chce usednout po jeho boku jako nová anglická královna. Zamilovaná Marie se však nevzdává a mezi sestrami propukne boj o lásku a moc. Má v dusném předivu dvorských intrik místo skutečná láska? A je Anna připravena zaplatit za své sny? Hvězdně obsazené adaptace románu Philippy Gregoryové se ujal scenárista Peter Morgan, který zpracoval už i jiné „monarchistické“ látky: televizní snímek Henry VIII. (Jindřich VIII., r. Pete Travis, 2003), drama Poslední skotský král (The Last King of Scotland, r. Kevin Macdonald, 2006) a tragikomedii Královna (The Queen, r. Stephen Frears, 2006).