Prosíme přetočte
Jack Black a Mos Def hrají v novém filmu slavného Michela Gondryho dva přátele, kteří po nešťastné nehodě začnou vyrábět amatérské předělávky hollywoodských hitů. Oslava filmařské zručnosti aneb King Konga může natočit každý.
Jerry a Mike jsou odvěcí kamarádi. Když se mechanikovi Jerrymu podaří zničit nahrávky z videopůjčovny, v níž je Mike zaměstnán, pokusí se oba přátelé odvrátit katastrofu nahráním vlastní verze smazaného filmu. Po jejich svérázných předělávkách se strhne poptávka a dozví se o nich i právní zástupci filmového studia. Bude to znamenat konec filmařů z předměstí, nebo naopak jejich vzlet ke slávě? Michel Gondry opět prokazuje až dětskou hravost, které lze docílit jak v práci s digitálními triky, tak při modelování lepenky a alobalu. Snímek Prosíme přetočte není komentářem k filmovému pirátství ani elegií za dobou videokazet. V kontrastu k narativní spletitosti Věčného svitu neposkvrněné mysli oslavuje sílu jednoduchosti, která je stejně magnetizující jako hrdinové filmu. Režisér do svého okouzlení filmem vtahuje i diváky, kteří se přes internetové stránky mohou zapojit do „pirátského“ natáčení slavných snímků.