Je těžké být dobrý
Příběh sarajevského taxikáře, spolupracujícího s místním podsvětím, který se rozhodne se svou minulostí skoncovat. Jeho předsevzetí je o to těžší, že žije v bosenské metropoli, jež rovněž hledá svou tvář. V hlavní roli Saša Petrović, oceněný jako nejlepší herec národního festivalu v Sarajevu.
Čtyřicetiletý Fudo jezdí po Sarajevu jako taxikář. Vedle toho spolupracuje s místním podsvětím: dává zlodějům tipy na domy, jejichž majitelé odjeli na dovolenou. Kvůli manželce a hlavně kvůli malému synovi chce s touto činností přestat. Zbavit se vlastní minulosti však není jednoduché. Začne novým autem, na jehož koupi si půjčí od kolegy, který si ale nárokuje protislužby. Navíc je jeho prvním pasažérem v „novém“ životě neznámá těhotná žena, již odveze do porodnice, kde je potom považován za otce dítěte. Fudo však neslevuje ze svého předsevzetí a dál se snaží o to, aby byl lepším člověkem. Druhý celovečerní film Srdjana Vuletiće je příběhem muže, jenž radikálně mění svou životní cestu. Jeho proměna je o to těžší, že se odehrává v dnešní bosenské metropoli, která rovněž hledá svou tvář. Na národní přehlídce v Sarajevu získal Saša Petrović ocenění pro nejlepšího herce.