Psychologický příběh mladé lékařky, která po traumatickém zážitku ztratila schopnost prožívat emoce. Teprve díky záznamům sebe samé na videokameru ve vypjatých situacích dokáže znovu pocítit potlačené stavy. Rozhodne se tedy k experimentu, který však nemůže mít pouze pozitivní výsledky.
Dětská lékařka Gaile, která pracuje jako logopedka, není po traumatickém zážitku schopna vnímat žádné emoce. Když si však na vědeckou konferenci připravuje prezentaci spojenou s videoukázkami a vidí sama sebe na natočených záběrech, s překvapením zjišťuje, že se jí navracejí potlačené stavy, spojené zejména s agresivitou. Gaile se rozhodne k experimentu. Za asistence muže s videokamerou vyvolává ve svém okolí rozruch a natáčí konsternované reakce účastníků jejích excesů. Jako by si však při tom nebyla schopna uvědomit hodnotu obyčejného citu i samu možnost, že by ji někdo měl rád… Debutující Kristinu Buožyteovou označila domácí filmová kritika za litevskou Lilianu Cavaniovou. Režisérka se ve svém prvním hraném filmu zamýšlí nad rolí audiovizuálních záznamů, které se staly běžnou součástí našeho života.