František je děvkař
Hrdinou komedie debutujícího režiséra Jana Prušinovského je čtyřicetiletý psychiatr, jehož po všech stránkách dokonalý život vezme jednoho dne za své. František má totiž příliš rád ženy na to, aby se spokojil jen s jedinou. Jak si poradí s tím, že přišel o podváděnou manželku, nový dům i lékařský diplom?
František Soukenický by jako psychiatr měl mít svůj soukromý život pod perfektní kontrolou, na to však má příliš rád ženy. Vedle manželky Elišky si tak udržuje i další vztahy, což se mu jednoho dne stane osudným. Čtyřicátník se zavedenou, dobře vynášející praxí a vysněným novým domem najednou neví, kam dřív skočit a co dřív zachraňovat. Jeho tajný život sukničkáře totiž vyjde najevo a on pozná, jak nečekaný, rychlý a totální může být konec „dokonalého“ života, který mu všichni kolem záviděli: jednoho dne totiž přijde o lékařský diplom, střechu nad hlavou i vlastní ženu. „Scénář k filmu jsem se pokoušel napsat s nadsázkou a humorem, někdy možná až trochu absurdním. Místy jsem se trochu zapomněl, takže jsou tam i dramatická místa,“ říká o svém příběhu režisér Jan Prušinovský, který si podle vlastního námětu napsal ke svému humorně odlehčenému celovečernímu debutu i scénář.