Experimentální animovaný snímek zaznamenává cestu maličkého kulatého objektu, který překonává různé překážky, aby na konci svého putování splynul s velkým bílým kruhem. Symbolický film, jehož rytmus udává hudba barokního skladatele Arcangela Corelliho, není namalovaný barvami, ale čajem.