Tento úžasný a zasvěcený portrét New Orleansu zachycuje vše, co nabízí jedinečná kulturní melanž tohoto místa – hudbu, originální pokrmy a pouliční slavnosti. Zaměřuje se zvláště na společenské a kulturní tradice černošských účastníků karnevalu Mardi Gras, jako jsou například Wild Tchoupitoulas, kteří zde připravují své velkolepé pouliční průvody.
Dokument zachycuje vše, co obsahuje jedinečná kulturní melanž New Orleansu – hudbu, jídlo a pouliční slavnosti. Tento úžasný a zasvěcený portrét The Big Easy (tj. New Orleansu) se zaměřuje na společenské a kulturní tradice černošských účastníků karnevalu Mardi Gras, když Wild Tchoupitoulas a jiné „kmeny“ připravují své průvody a pak slaví v ulicích. Charakteristické rytmy jejich hudby byly zásadními pro vývoj džezu a funku. Ve filmu jsou zachycena také autentická vystoupení Neville Brothers a Professor Longhair.