Ciao bella
Příjemná romantická komedie debutujícího režiséra Maniho Maserrata-Agaha se zaměřuje na švédské postoje vůči přistěhovalcům, a to prostřednictvím skvělého příběhu o mladé lásce, sexu, komplexu imigrantů z etnické odlišnosti, jejich strachu z outsiderství. Mimořádné jsou výkony v hlavních rolích, nicméně všichni mladí herci se podílejí na pocitech autentičnosti a okouzlení, jaké film vyvolává.