Na slunečné straně Alp
Dvě typické slovinské rodiny spolu žijí v idylických vztazích, dokud si jedna z nich nekoupí nové auto… Souseda a jeho rodinu tato událost zneklidní, ale odolají závisti a raději se kochají krásami své země. Originální reakce na společenské dění ve Slovinsku, založená na jednoduchém scenáristickém nápadu.