Návrat do vlasti
Protagonisty snímku jsou pekař ze Schwabachu, mnich řádu servítů a potomek generála, který bojoval na Bílé hoře proti českým stavům. Ti všichni ve svých vzpomínkách a názorech nabízejí zajímavý exkurz do historie i současnosti česko-německých vztahů z trochu jiné perspektivy, než s jakou se většinou setkáváme.