V případě snímku Poločas rozpadu, zkoumajícího mezilidské vztahy v kulisách současné Bratislavy, zaznamenává v poslední době podřimující slovenská kinematografie drobný, nicméně jasně zřetelný impulz. Podnikatel Viktor (Ján Kroner), napůl lhostejně procházející krizí středního věku, balancuje na hranici několika intimních vztahů.
Čtyřicátník Viktor (Ján Kroner), majitel prosperující firmy, prochází tak napůl lhostejně krizí středního věku. Udržuje vztah s několika ženami najednou: jeho utrápená manželka Karla (Klára Trojanová-Pollertová) touží po dítěti, obchodní partnerka Lucia (Slávka Halčáková) si stěžuje na jeho chaotičnost a arménská barmanka Madonna (Kristina Turjanová) mu nalévá drinky. Jeho pohár přeteče, když mu do života vstoupí svobodomyslná studentka Mia (Táňa Pauhofová). Viktor ji vytáhne z Dunaje, kam spadla, když se nejprve omotala lepicí páskou a pak se snažila vyfotografovat. I ona ve svém životě klopýtá přes různé nezdary, mezi něž patří vztah s přitroublým vyznavačem gothic stylu Konzim (Marek Geišberg) nebo párek povedených rodičů (Matej Landl, Diana Mórová), kteří jsou, jak se ukáže, Viktorovi dávní přátelé ze studií.