Mladý německý lékař Marc přijíždí do kolumbijského velkoměsta Cali na výměnný pobyt a začíná pracovat v místní nemocnici. Skutečnou školu života však získává v místní chudinské čtvrti, kde potkává přátele a nachází lásku. Zvídavý Evropan toužící po vzrušení se však brzy zaplétá se světem zločinu, kde berou za své jeho dosavadní názory, ideály a sny.
Mladý německý lékař Marc přijíždí na výměnný pobyt do kolumbijského města Cali a začíná pracovat v místní nemocnici. Na operačním sále si ovšem připadá jako ve válečné zóně: většina jeho pacientů utrpěla zranění bodnou nebo střelnou zbraní při pouličních šarvátkách. Mladík z konvenční lékařské rodiny nedbá varování svých nadřízených a začne hledat nevšední zážitky v chudinské čtvrti Siloé: nachází si přátele mezi mladíčky z místního gangu a zamiluje se do prodavačky ze stánku Wandy. Život plný drog a nebezpečných setkání ho vzdaluje reputaci „německého doktora“, kolegům v nemocnici i rodině, u níž bydlí. Nakonec se zaplétá s jedním ze zdejších gangsterů, brutálním zabijákem El Juezem, a poznává, že poslání léčit všechny bez výjimky nabývá v tomto světě docela nové podoby. Mladý idealista se dostává do konfliktu se vším, v čem byl vychován a čemu doposud věřil… Dramatický příběh o cizinci v jiné zemi, jenž prochází tvrdou a nespravedlivou školou skutečného života, je druhý celovečerní projekt Toma Schreibera.