Nick Nolte: No Exit
Namísto tradiční formy profilů slavných herců plných ukázek z jejich filmů a glorifikujících ód z úst kolegů nechal režisér Thomas Thurman v tomto netradičním portrétu Nicka Nolteho, aby sám sobě pokládal otázky poodkrývající pravou podstatu jeho osobnosti.
O Nicku Noltem je známo, že patří mezi herce, kteří „mají koule". Přesvědčit se o tom můžete i v netradičním portrétu od režiséra Thomase Thurmana, který se ve své tvorbě zaměřuje na pozoruhodné postavy americké filmové historie i současnosti. V případě charizmatického herce, širšímu publiku známého především z filmů Mys hrůzy nebo Pán přílivu, se režisér úmyslně vyhnul konvenční formě portrétního dokumentu s mnoha ukázkami z filmů a glorifikujícími ódami ze strany kolegů. Thurman naopak přiměl excentrického herce, aby sám sobě pokládal otázky poodkrývající pravou podstatu jeho osobnosti. Nolte-novinář nezná rozpaky a táže se přímo na tělo, zatímco enfant terrible ve druhé, „hvězdné" podobě odpovídá bez příkras a s nebývalou otevřeností. Originální studie zaujme i neméně upřímnými názory Nolteho kolegů a přátel Bena Stillera, Jacqueline Bissetové, Paula Mazurského, Rosanny Arquetteové či Barbary Hersheyové.