Záminky
Příběh konfliktního manželství divadelní režisérky Vieny a lékaře Daniela. Příběh o sdíleném osamění, nedokonalé lásce, nesplněných slibech a touhách. O výmluvách, které si vymýšlíme jako překážky svého štěstí.