Skoro celá pravda
Anne je atraktivní žena na prahu středního věku, která se marně pokouší spravedlivě dělit svůj čas mezi náročnou práci televizní moderátorky a rodinu. Podobné problémy však mají i její kolegové a přátelé. A navíc – co je v rámci spletitých vztahů pravda a co lež? Tragikomickou mozaiku inspirovanou románovým bestsellerem Stephena McCauleyho zdobí brilantní herecké výkony Karin Viardové a Andrého Dussolliera.
Anne je atraktivní žena, která se marně pokouší dělit svůj čas mezi náročnou práci televizní moderátorky a rodinu – dospívajícího synka a druhého manžela Thomase. Její svět má daleko k dokonalosti, protože nejen ona sama, ale i její okolí se bezvýsledně snaží uspořádat si profesionální i soukromý život. Zvlášť těhotná kolegyně Caroline, pro niž má Thomas slabost, přestává zvládat své potíže se současným partnerem Marcem, Anniným prvním manželem. Setkání s atraktivním homosexuálním Pařížanem Vincentem však Anne změní život: u stárnoucího intelektuála objevujícího pro svět někdejší celebrity nachází nezištné pochopení. Co je však v rámci spletitých citových, sexuálních a pracovních vztahů pravda a co jen (ne)milosrdná lež? Do tragikomické mozaiky vnášejí harmonii klasické jazzové rytmy pozapomenuté zpěvačky Pauline Andertonové, o níž Anne s Vincentem natáčejí televizní dokument. Snímek zdobí herecké výkony Karin Viardové a Andrého Dussolliera. Sám režisér se úspěšně zhostil role hrdinčina manžela Thomase.