Sigur Rós: Heima
Neohlášené koncerty pod širým nebem v krajině i ve městech: tak se po návratu ze světového turné přivítali s domovem (heima = domov) islandští impresionističtí postrockeři Sigur Rós. Vynalézavý, vizuálně krásný hudební film o přítomnosti místa, historie a tradice v současném islandském umění.