V dynamickém, přístupném a nesmírně imaginativním „osobním dokumentu“ skládá experimentální filmař poctu britskému skladateli Corneliu Cardewovi. Jeho soubor The Scratch Orchestra důsledně ctil principy demokracie a anarchie; odrážel uměleckou i politickou radikálnost šedesátých let.
V dynamickém a imaginativním „osobním dokumentu“ skládá experimentální filmař poctu skladateli Corneliu Cardewovi. Jeho The Scratch Orchestra důsledně ctil principy demokracie a anarchie. Odrážel uměleckou i politickou radikálnost šedesátých let. Hráli tu profesionálové i amatéři – včetně mladého Michaela Nymana a Briana Ena. Režisér Luke Fowler volí formu intenzivní audiovizuální koláže, plné volných asociací a hypnotického rytmu: propojil tak prostředky dokumentu a subjektivního experimentálního nakládání s tématem.