Dobře placená procházka '07
Dokument přibližuje přípravy a nové nastudování jazzové opery Jiřího Šlitra a Jiřího Suchého na jaře roku 2007. Původní inscenace měla premiéru v roce 1965 v divadle Semafor a o rok později získala i podobu televizního filmu. Jeden z jeho režisérů, Miloš Forman, ji čtyřicet let poté nastudoval v Národním divadle.