Pryč
Experimentální portrét Xentose Jonese, zakladatele obskurní postpunkové skupiny The Homosexuals a nositele mnoha různých identit. Jones zároveň vytvořil sólový projekt Pryč: lo-fi koláž, konceptuální album z paralelního vesmíru, kde pop-music vytvářejí moderní seriální skladatelé.
S asistencí Kostena Kopera natočil Luke Fowler portrét Xentose Jonese, zakladatele obskurní postpunkové skupiny The Homosexuals a nositele mnoha různých identit. Jones zároveň vytvořil sólový projekt Pryč: lo-fi koláž, konceptuální album z paralelního vesmíru, kde pop-music vytvářejí moderní serialističtí skladatelé. Ve filmu se prolínají nové záběry a rozhovory se starými nalezenými filmy a amatérskými snímky samotného Xentose.