Šičky
Beznadějná nezaměstnanost vyhnala tři přítelkyně z jejich rodného města do Sofie. Doufají, že v metropoli se naplní jejich naděje a sny. Plyne čas a dívkám nezbývá než smířit se s osudem – a ten, jak známo, bývá někdy nevyzpytatelný a může mít v zásobě překvapení.