Šedá kůra
Absolventský dokument mladé režisérky nahlíží do reality každodenního života v jednom starobinci v Amsterdamu. Autorka si citlivě všímá, jak je pro seniory, kteří se pohybují v téměř obřadně zpomaleném tempu, vyčerpávající včas nastoupit do výtahu nebo z něj vystoupit, hrát bingo, uvařit si kávu nebo se podívat na televizi. Tragikomický snímek dokládá, jak absurdní může být život i v místech, kde se zdánlivě nic neděje.