Česnek se vyrovná deseti matkám
Radostný chvalozpěv pronesený k ještě větší slávě česneku. Výpravu do historie konzumace, za kultivací a kulinářskou i léčivou mocí této „páchnoucí růže“ vede šéfkuchařka Alice Watersová a umocňuje výrazně okořeněná zvuková stopa. Film s mnoha předváděnými lahůdkami bude vyloženě dráždit vaše chuťové pohárky.
Radostný chvalozpěv pronesený k ještě větší slávě česneku. Výpravu do historie, konzumace, kultivace a kulinářské i léčivé moci této „páchnoucí růže“ vede šéfkuchařka Alice Watersová z vyhlášené restaurace Chez Panisse, divácké pomlaskávání ještě navíc podněcuje výrazně okořeněná zvuková stopa. Je to přímo dobrodružné putování za česnekovými hody, okouzleně nasnímanými a doplněnými rozhovory s nadšenci. Česnek je tady propagován jako ten, co stojí v první linii, chce-li kuchař, aby pokrm získal výraznou chuť. Záběry na právě připravená a podávaná jídla vyloženě dráždí chuťové pohárky publika.