Bojovnice
Tvrdohlavá dcera konzervativních tureckých emigrantů, usazených v Kodani, se snaží vyhovět snům svých prostých rodičů o její velké budoucnosti a zároveň zůstat věrná své osobní vášni – kung-fu. Toto výborné drama určené adolescentnímu publiku sází na sympaticky svéhlavou hrdinku a na působivé scény bojového umění v choreografii Xiana Gao (Tygr a drak).
Aicha (Semra Turanová), tvrdohlavá dcera tureckých přistěhovalců usídlených v Kodani, zkouší zvládnout obojí: nezklamat sny svých prostých rodičů o tom, že jejich dcera to dotáhne daleko, a zároveň se naplno věnovat své velké vášni – kung-fu. Toto kvalitní drama pro teenagery sází na sympaticky kurážnou hrdinku a také na dynamické scény předvádějící bojové umění v choreografii Xiana Gao (Tygr a drak). Středoškolačka Aicha chce plnit četné rodinné povinnosti a přitom se oddávat zvolené sportovní disciplíně, a zbývá jí jen málo času na školu a už vůbec žádný na to, aby si našla přítele. Ačkoli to její tradic dbalý otec zakáže, Aicha vstoupí do elitního klubu kung-fu, a když Emil (živý a klukovský Cyron Melville), jeden z pokročilých žáků, dostane za úkol trénovat s Aichou, začínají mezi nimi klíčit hlubší city. Přitažliví mladí herci a hodně neprofesionálů, předvádějících své dovednosti v bojovém umění – to jsou dvě hlavní položky propůjčující filmu mimořádnou věrohodnost.