Jsem větší a lepší
Divadelní režisér obsadí do připravované hry robota namísto herce, který není schopen přijít na zkoušku včas. Absolventský snímek Martina Dudy spojuje 3D animaci s hrou živých herců a předkládá smutně humornou vizi budoucnosti, v níž se umělý jedinec projevuje životaschopněji než sami lidé.