Tanečnice
Půvabná žena, která vede se svou matkou rodinnou taneční školu, se vášnivě zamiluje do uzavřeného a málomluvného elektrikáře. Intenzivní, ale krátké chvíle štěstí, které prožívá v náručí impulzivního milence, jsou však doprovázeny stále sílícím podezřením, že jí tají cosi temného ze své minulosti.
Půvabná Annika vede se svou matkou taneční školu, kterou založil její dědeček během druhé světové války. Jednoho dne se seznámí s málomluvným elektrikářem Lassem. Ačkoli se jí uzavřený muž záhy svěří, že byl – podle něho neprávem – odsouzen a uvězněn za znásilnění, Annika se do něj vášnivě zamiluje. A to navzdory anonymním telefonátům, z nichž vyrozumí, že Lasse zřejmě opravdu jakési ženě krutě ublížil, i navzdory jeho opakujícím se výbuchům zuřivosti. Intenzivní, byť krátké chvíle štěstí, které Annika prožívá v náručí svého impulzivního milence, jsou však doprovázeny stále sílícím podezřením, že jí Lasse tají cosi temného ze své minulosti... Stejně jako v předchozích filmech režisérky Pernille Fischer Christensenové je aktérkou dramatu atraktivní, ale citově zmatená žena, jíž se v důsledku výběru „nevhodného“ partnera začíná hroutit celý dosavadní život.