Srpen
Příběh, líčený v nervním tempu, je situován na Manhattan do okolí Wall Street, kde se sebevědomý Tom Sterling, sugestivně ztělesněný Joshem Hartnettem, snaží udržet nad vodou svou a bratrovu kdysi prosperující společnost. Moc a úspěch se stále ještě zdají být tím nejdůležitějším, je srpen roku 2001.
Tom Sterling je mladý a schopný a veškerou svou energii vkládá do toho, aby udržel nad vodou svou společnost, zaměřenou na internetový obchod. Toto podnikatelské odvětví zažívá totiž krizi a každý urputně hledá záchranu. Tom je sebevědomý a až agresivně dravý, prahne po úspěchu, možná více než jiní, protože v jeho soukromí leccos skřípe. Stále je citově závislý na své bývalé přítelkyni a pořád mu kdesi vzadu ve vědomí sedí dávné a dosud nevyřešené vztahové problémy s rodiči a bratrem. Je léto, vedro, okolí Wall Street na dolním Manhattanu se podobá mraveništi. Tom je jedním z těch, kteří se tu neúnavně honí za penězi, jako by byly tou nejneotřesitelnější hodnotou. A přitom je srpen roku 2001, těsně před teroristickým útokem. Film se vyznačuje rychlým tempem, překvapivými střihy, expresionistickými ozvuky v pojednání barvy a prostoru, znepokojivými hudebními motivy. Atmosféru potlačované hysterie a úzkosti umocňuje nervní herectví Joshe Hartnetta v roli Toma.