Parque vía
Hlavní hrdina Beto je reálná postava. Je správcem domu, který je již mnoho let opuštěný, a žije rutinním a pravidelným životem, obklopen zdmi prázdné budovy. Jednoho dne je dům prodán a Betův dosavadní způsob existence je ohrožen. Mimořádný filmový debut s nečekanou pointou.
Hlavní hrdina Beto je reálná postava. Je správcem již mnoho let opuštěného domu a žije rutinním a pravidelným životem, obklopen zdmi prázdné budovy a ignorující ruch velkoměsta. Tento způsob existence mu zcela vyhovuje. Jediné dvě osoby, jež občas vídá, jsou majitelka domu, kterou hluboce respektuje, a prostitutka Lup, jeho přítelkyně. Odloučení od domu v něm vyvolává paniku. Jednoho dne je dům prodán a Betovi hrozí vystěhování... Riverův zručně natočený a originální debut diváka nenásilně vtáhne do Betova života, který plyne v pomalém tempu, založeném na každodenních rituálech. O co více překvapující a nečekaný se může závěr filmu zdát, o to je pochopitelnější. Režisér ke vzniku snímku dodává: „Příběh filmu je inspirován mými pobyty v Mexico City během posledních dvou let. Když žijete na tak neobyčejném místě, velmi snadno se stane, že mnoho věcí přehlédnete, a když je uvidíte znovu s určitým odstupem, vybaví se vám zcela jiné pocity, barvy, ale především jejich zcela odlišný smysl."