Černá ovce
Arthur si stopl v noci na dálnici kamion, a aby jeho unavený řidič neusnul za volantem, vypráví mu napínavý příběh o dvou přátelích, pastýřích ovcí, kteří se rozhodli změnit svůj neradostný osud. Příběh o odvaze, dobrodružství, lásce a přátelství, ve kterém se postavy konfrontují se svými sny.
Mladíci José a Kumbia pracují na ranči u dona Leandra jako pastýři ovcí. Už mají po krk špatného zacházení a vymýšlí plán, jak změnit svůj neradostný osud. Možná by mohli ukrást ovce a prodat je na mexicko-americké hranici. V patách však mají neustále Leandrova syna Jeronima, který je schopen čehokoli, jen aby jim znepříjemnil život. Ví, že ztráta jediné ovce by stála pastýře místo. Kdysi místní kněz přivedl Josého jako osmiletého sirotka na ranč a myslel, že se chlapci skamarádí. Bez matky vyrůstající rozmazlený Jeronimo se však k Josému choval vždycky zákeřně, přestože to byl jeho jediný kamarád. Když si ale José našel opravdového přítele ve stejném životním smolaři Kumbiovi, propukla v Jeronimovi zloba naplno. Mezi Jeronima a Josého navíc vstupuje María a velkolepý plán se ocitá v ohrožení... Příběh „na cestě" (vypráví jej uprostřed noci stopař řidiči kamionu, aby za volantem neusnul) o cestě za sny, kterými se roste.