Princ z Broadwaye
Lucky se snaží uživit obchodováním s nelegálním zbožím. Když mu bývalá přítelkyně podstrčí malého kluka se slovy, že to je jeho syn, věci začnou mířit ještě více z kopce. Syrové, ale i upřímně vtipné drama, oceněné na bezpočtu festivalů, patří mezi ty snímky, které dávají anonymním tvářím z ulice jedinečný příběh.
Ghanský ilegální přistěhovalec Lucky se živí drobnou nelegální činností a dokazuje, že ani zločin nemusí vynášet pohádkové peníze. A co teprve, když mu bývalá přítelkyně doslova pověsí na krk malého kluka, o němž tvrdí, že to je jeho syn! Může být Lucky i s malým Princem králem Broadwaye? Síla snímku spočívá v jeho spontánnosti, jíž nahrávají i částečně improvizované dialogy a skutečnost, že se režisér nedrží melodramatických schémat. Postavy se ve známém prostředí, které však může přinášet i nepříjemná překvapení, pohybují s jistotou, a snímek tak pulzuje životem, jenž možná není pohodlný, ale rozhodně neponechává prostor apatické nudě. Pravidla ulice tu nejsou zneužívána postavami ani filmaři, kteří se vzpírají vypjaté dramatičnosti, a přispívají k sugestivitě snímku, jehož hlavním motorem jsou obyčejní, a přece jedineční hrdinové.