Tři čtrnáctileté dívky, Káťa, Žanna a Vika, se dozvídají, že se o víkendu koná školní diskotéka. Během příprav na sobotní „akci" je jejich do té doby skálopevné přátelství vystaveno zkoušce. Celovečerní debut Valerije Gaj Germanikové, který byl uveden v rámci Týdne kritiky na MFF v Cannes 2008, syrově a bez příkras vypráví o nelehkém dospívání na moskevském předměstí.
Tři čtrnáctileté dívky, Káťa, Žanna a Vika, se dozvídají, že se o víkendu koná školní diskotéka. Během příprav na sobotní „akci", jež zahrnují mimo jiné vymýšlení plánu, jak sehnat nedostupný alkohol, je jejich do té doby skálopevné přátelství vystaveno zkoušce. Vzájemné vztahy se vyhrocují, odhalují se vnitřní nejistoty a komplikované vztahy s rodiči. Naivní představy dívek jsou konfrontovány s realitou, která je jejich snům na hony vzdálená. Debutující režisérka Valerija Gaj Germaniková v sobě nezapře dokumentární kořeny a svůj přístup komentuje slovy: „Točím filmy založené na tom, co znám, co jsem viděla, na základě vlastních zkušeností. Točím tam, kde žiju, protože to jinak dělat neumím." Příběh o nelehkém dospívání na moskevském předměstí je vyprávěn syrově a bez příkras, působivosti mu dodávají nesmírně přesvědčivé výkony všech tří mladičkých hereček.