Umělec
Jorge Ramirez pracuje jako ošetřovatel v domově důchodců. Jeho monotónní život nečekaně přehodí výhybku, když dostane na starost autistického starce. Co způsobilo, že od tohoto okamžiku se v ošetřovateli probudil umělec velkého formátu, který závratnou rychlostí pronikne na scénu současného umění? A čeho je vlastně zapotřebí, aby byl člověk uznán umělcem, i když toto zařazení v sobě ještě nemusí zahrnovat přívlastek „dobrý"? Jorge se stává objevem, tvůrcem, který maluje bez zábran tak, jako by nikdo nikdy před ním ještě nic nenamaloval... Tak se aspoň rozplývají kritici nad jeho dílem. Jorge je vtažen do světa galeristů, sběratelů, obdivovatelů a kurátorů výstav. Vystupuje v televizi, vydělává značné peníze a je zahrnut obdivem. Spolu s jeho kariérou se ale také roztáčí kolotoč příčin, následků a paradoxů...