La Tigra, Chaco
Esteban se vrací do rodného městečka, kde se setkává s kamarádkou z dětství Vero, která mezitím dospěla v krásnou ženu. Vracejí se staré vzpomínky a vznikají nová pouta... Půvabný nízkorozpočtový režijní debut Federica Godfrida a Juana Sasiaína, ověnčený Cenou FIPRESCI na festivalu v Mar del Plata, staví především na autentických hereckých výkonech.
La Tigra, Chaco je malé ospalé město čítající asi dvacet bloků. Esteban se po letech strávených v Buenos Aires vrací do místa svého dětství, aby se setkal s otcem. Ten však má novou rodinu, pracuje jako řidič kamionu a nikdy není doma. Zatímco na něj Esteban čeká, tráví čas s kamarádkou z dětství Vero, která ho čím dál tím víc přitahuje. Jejich společné okamžiky jsou naplněny vzpomínkami na dětství, z výletu do minulosti se ale nečekaně stávají chvíle otevírající nové možnosti pro budoucnost. Režijní debut Federica Godfrida a Juana Sasiaína, natočený s minimálním rozpočtem, si vysloužil velkou pozornost argentinské filmové kritiky. V recenzích se objevovaly zmínky o tom, že malému filmu se podařilo to, co chybí většině současné argentinské produkce: přenést na plátno život. Nadšení vzbudily především autentické výkony obou hlavních představitelů spolu se spontánním herectvím Any Allendeové v roli Estebanovy tety, která zazáří v půvabné scéně, v níž zpívá česky.