Dospělost je filmový debut Noela Clarka, který rovněž ztvárnil postavu Sama Peela, jenž se po šesti letech vrací z vězení, kde byl za zabití. Strhující snímek, odehrávající se během 24 hodin a hnaný rytmem rapu, je autentickým obrazem a portrétem jeho cesty od dětství k dospělosti.
Filmový debut herce a scenáristy Noela Clarka Dospělost je volným pokračováním filmu Kidulthood (2006). Clarke napsal k oběma snímkům scénář a v obou také hraje hlavní roli Sama Peela, jenž se po šesti letech vrací z vězení, kde byl za zabití. V západním Londýně stále existuje svět násilníků, drogových dealerů a pouličních gangů, který nedobrovolně opustil. Také tu však žije mnoho lidí, jimž svým činem ublížil a kteří si přejí pomstu, a navíc i Samův mladší bratr, opakující, jak se zdá, jeho chyby. Strhující snímek, odehrávající se během 24 hodin a hnaný rytmem rapu, je autentickým obrazem a portrétem Samovy cesty, na níž se tvrdošíjně snaží najít odpuštění za svůj zločin a začít nový život. Je to jeho pouť od dětství k dospělosti.