Líbáš jako Bůh
Stárnoucí profesorka francouzštiny je úspěšná v práci, svůj soukromý život však nemá zdaleka tak uspořádaný jako své pracovní povinnosti. K potížím se svou velkou rodinou si rozvedená žena přidá ještě vášnivý milostný vztah s ženatým lékařem záchranné služby Františkem. Hvězdně obsazená komedie Marie Poledňákové patří k divácky nejúspěšnějším domácím titulům posledních let.