Montgomery Clift, Burt Lancaster, Frank Sinatra a Deborah Kerrová v jednom z nejslavnějších filmů všech dob, strhujícím dramatu odehrávajícím se na havajské vojenské základně v předvečer japonské invaze na Pearl Harbor. Nově zrestaurovaná kopie velkofilmu oceněného osmi Oscary.
Jeden z nejslavnějších filmů všech dob, strhující drama odehrávající se na havajské vojenské základně během roku 1941, proslul v době svého vzniku realistickým přiblížením poměrů v americké armádě. Montgomery Clift, Burt Lancaster, Frank Sinatra či Deborah Kerrová zazářili v příběhu několika jedinců, jejichž osudy se fatálně protnou v předvečer japonského útoku na Pearl Harbor. Díky společnosti Sony Columbia má publikum MFF KV možnost zhlédnout velkofilm oceněný osmi Oscary ze zbrusu nové kopie. Výchozím materiálem pro nedávno dokončené restaurátorské práce byl nejstarší dochovaný „master positive", tedy původní duplikační kopie druhé generace. Podstata prací pod vedením restaurátorského experta Grovera Crispa spočívala v odstraňování jak nedostatků vzniklých při původním vyvolávání duplikační kopie, tak poškození způsobených na tomto materiálu v průběhu let.