Vášeň
Během oslavy s přáteli oznámí mladý pár své zasnoubení. Reakce druhých naznačují, že se uvnitř skupiny skrývají nevyřčené, vzájemně kolidující city a dávné aféry. Zatímco ženy odjíždějí po oslavě domů, muži pokračují na tah a skončí v bytě společné kamarádky. V průběhu noci a následujících dní dostane napětí mezi všemi zúčastněnými plný průchod a jejich vzájemné vazby se zásadně promění. Vyprávění strukturuje film do čtyř částí vázaných na určitý čas a místo, které celkovou situaci pokaždé posunou překvapivým směrem. Jak předjímá mnohoznačný původní název, vášeň může znamenat náklonnost, hněv i utrpení. Přenášení vypjatých emocí film pojímá jako variantu koloběhu násilí, z něhož také zdánlivě nelze vystoupit. Delikátně koncipovaný snímek postupně přesouvá pozornost z konkrétních vztahů na obecnou rovinu, aby se ve výsledku stal komplexní úvahou o zraňování druhých a tíze odpuštění.