Než hudba zahyne
Ve velkém pátrání, jak je na tom v časech krize hudební mainstream i nezávislá zóna, mluví, hrají a zpívají Erykah Badu, Elvis Costello, Dave Matthews Band, Branford Marsalis či Calexico, ale i pouliční hráči ze Seattlu a zpěváci gospelů z Mississippi.