Jedinečné „koncerty přes ulici" Vincenta Moona (díky internetu proslavené jako Take Away Shows či Concerts à emporter) zachycují nezávislé hudebníky v akci třeba v tramvaji, kavárně či ve výtahu. V centru autorského výběru pro náš festival je světová premiéra snímku o Vojtěchu a Ireně Havlových.
Dokument o hudebním a partnerském duu Vojtěchu a Ireně Havlových je první „českou spojkou" v originálním a nezastupitelném díle filmaře Vincenta Moona. Od roku 2006 rozvíjí své vytříbené hudební kronikářství: jeho „koncerty přes ulici" (díky internetu proslavené jako Take Away Shows či Concerts à emporter) zachycují hudebníky v akci, avšak mimo koncertní scénu – v soukromí, na veřejných místech, v symbolickém návratu z vyvýšeného pódia do běžného světa. Moon, který navíc své snímky barevně stylizuje, natočil už přes devadesát hudebních svědectví. Jeho dokumentární metoda bývá srovnávána s manifestem Dogma 95, s terénními nahrávkami Alana Lomaxe či s dlouholetými Peel Sessions, záznamy diskžokeje BBC Johna Peela; mluví se také o formě guerillové kinematografie. Pro MFF Karlovy Vary vytvořil Moon autorský výběr ze své tvorby. V jeho centru je světová premiéra filmu o improvizátorech Havlových, kteří tradici staré evropské hudby spojují s meditativní citlivostí východoasijských filozofií.