Zmatek v hlavě
Film, jehož děj se odehrává v deštivém neonoirovém světě fiktivního města Rain City, sleduje příběh Hawka (Kris Kristofferson), bývalého policisty propuštěného z vězení, který se zamiluje do krásné a nevinné Georgie (Lori Singerová). Je zde ovšem ještě její manžel Coop (Keith Carradine), venkovský mladík zkažený svody velkoměsta.
Po autorském snímku Vyber si mě (Choose Me) dokončil Rudolph po jiném režisérovi film Písničkář (Songwriter), hudební drama z prostředí zpěváků country. Při jeho natáčení se seznámil s hercem a muzikantem Krisem Kristoffersonem a obsadil ho do role klasického romantického samotáře Hawka ve svém dalším autorském počinu Trouble in Mind (Zmatek v hlavě). Děj filmu se odehrává v ponurém fiktivním městě Rain City v blíže neurčené budoucnosti a sleduje bývalého policistu Hawka, který strávil osm let za mřížemi za vraždu muže, jehož považoval za „ztělesněné zlo". Po propuštění z věznice zamíří do kavárny, kde se pod pozorným pohledem životem protřelé majitelky a jeho bývalé milenky Wandy (Geneviève Bujoldová) potkávají životní ztroskotanci s dosud nevinným mládím. Tady mu padne do oka krásná a nevinná Georgia (Lori Singerová). Je zde ovšem ještě její manžel Coop (Keith Carradine), venkovský mladík zkažený svody velkoměsta. Rudolph v souvislosti s filmem hovoří o různých vlivech. „Na jedné straně se jedná o klasický napínavý příběh v tradici drsné školy s mužným hrdinou a mladou krásnou dívkou. Je tu ovšem ještě druhá, mytická rovina vyprávění, díky níž se důvěrně známá realita stává čímsi mnohem bizarnějším." V odvážném a nekonvenčním snímku se v roli uhlazeně slizkého zlosyna objevuje ve své poslední (a první mužské!) filmové roli Divine, hvězda filmů Johna Waterse. Deštivý neonoirový svět, který nasnímal kameraman Tojomiči Kurita, pulzuje v rytmu jazzových skladeb Marka Ishama a syrově romantických písní Marianne Faithfullové.