Kdysi ghetto a dnes dělnickou čtvrť Baluty přibližuje Štinglův film z pohledu českých Židů, unikátních archivních fotografií a dnešních obyvatel potýkajících se s bídou, alkoholem a nezaměstnaností. Příběh jednoho místa, ale tisíců lidí, kteří v Lodži zanechali své stopy a v jejichž životech jsou vepsány kruté dějiny.