Nevyřčené
Lukas a Grace, skvělý Bruno Todeschini a Emmanuelle Devosová, se snaží i pět let po zmizení své čtrnáctileté dcery žít normálním životem, jenž má své tempo i rituály. Ty jsou narušeny anonymními telefonáty a dívkou, kterou Grace vídá v metru.
Lukas a Grace spolu žijí ve zdánlivě zaběhaném a spokojeném vztahu i přesto, že před pěti lety bez jediného slova či udání důvodu zmizela jejich čtrnáctiletá dcera. Zdá se, že se přes to dokázali přenést a že se jim podařilo vrátit se k jisté normálnosti. Několik nečekaných událostí – anonymní telefonáty, dívka v metru – probudí Lukase i Grace z letargie, ani jeden však není schopen se svěřit se svými pocity a napětí mezi partnery narůstá. Tento velmi komorní snímek, kterému vévodí skvělé herecké výkony, zvláště Emmanuelle Devosové a Bruna Todeschiniho, je příběhem a psychologickou sondou o osamění a neschopnosti sdílet velkou bolest. Vyprávění plyne v pomalém tempu, stejně jako život hrdinů po zmizení dcery, není již kam spěchat a o co se snažit, jen tuto událost ustát a přežít. Snímek byl promítán na festivalu v Torontu a v sekci Zabaltegi na festivalu v San Sebastiánu.