Jak se vaří dějiny
Hrdiny filmu Petera Kerekese jsou vojenští kuchaři z různých koutů Evropy. Muži se zástěrami na uniformách vždy ovlivňovali náladu a výkon vojáků, a svými vařečkami tak vlastně míchali celé lidské dějiny. Film je postavený na kuchařských receptech od druhé světové války až po válku v Čečensku, od Francie přes Balkán až po Rusko.