Čerstvý absolvent univerzity Gianfranco je nucen z nedostatku jiných možností přijmout podřadnou práci mizerně placeného zaměstnance call centra. Jeho život, tak vzdálený ideálům, se začíná podobat peklu. Hořká komedie nabízí groteskní vhled do neveselé životní reality mladých Italů.
Časově omezenému, mizerně placenému zaměstnání bez perspektivy se v Itálii říká „precariato". Na jeden z důsledků špatné ekonomické situace doplácejí statisíce mladých lidí, kteří jsou nuceni zapomenout na „nepraktické" univerzitní vzdělání a přijmout podřadnou práci třeba... v call centru. Takový je i osud Gianfranka, hrdiny hořké komedie autorského režiséra Federika Rizza. Nadějný absolvent vulkanologie dostává první facku od života ve formě sluchátek s mikrofonem, prostřednictvím nichž je nucen každý den pronikat se sadou typizovaných otázek do domácností náhodně vybraných jedinců. Lépe na tom není ani jeho přítelkyně Marzia, ambiciózní reportérka, jejíž hlas odpoví při vytočení čísla erotické linky. Groteskně stylizované scény z neveselého života mladých Italů jsou propojeny zpověďmi skutečných „precariati", podávajících svědectví o vyšinuté filozofii call center.