Postiženi uměním
Film je volným ztvárněním básní J. Koláře ze sbírky Návod k upotřebení. Jde o tzv. destatické básně, které vybízejí diváka k aktivní spoluúčasti. Pokus o náhled na vnitřní prožitky několika momentů ze života. Pokud posloucháte svůj vnitřní hlas, píšete báseň svého života.