Vítězný dokument letošního festivalu Sundance je fascinujícím portrétem excentrického vizionáře a propagátora komunikace po síti Joshe Harrise, „největšího průkopníka internetu, o kterém jste nikdy neslyšeli".
S touhou prosadit se ve světě moderních technologií přijíždí v roce 1984 do New Yorku ambiciózní mladík Josh Harris. O devět let později zakládá Pseudo.com, interaktivní internetovou televizi. Multimilionář a propagátor komunikace po síti přezdívaný Warhol internetu si užívá rychle nabyté popularity, zároveň je ale stále o krok napřed. Na samém konci tisíciletí přichází s přelomovým projektem Quiet: We Live in Public (Tiše: Žijeme na veřejnosti). V rozsáhlém podzemním prostoru vytváří společnost s vlastními zákony, do které pozve stovku nadšenců, aby na třicet dní podřídili své životy všudypřítomným kamerám. Orwellovské lidské terárium později aplikuje na vlastní soukromí. Z pěti tisíc hodin materiálu natáčených po dobu deseti let se Ondi Timonerové podařilo vytvořit fascinující portrét vizionáře, jenž se stal odstrašujícím případem internetové evoluce.